Khamis, 28 November 2013

alahai anak daraku

Alhamdulillah, setelah hampir 11 tahun kahwin, aku dah ada 3 org putera.... rasa2nya teringin jugak nimang puteri. Memandangkan umurpun makin bertambah2, aku decide 2011 ni, nak kena tambah
sorang lagi. Mintak2 kali ni biorlah dapat jantina yang kami laki bini idamkan. Nak jadikan cite, rezeki Allah bagi, aku disahkan ngandung pada Jan 2011. Masa tu dah masuk 4-5 minggu kot kandunganku. Hari demi hari, minggu demi minggu, peyotku makin besor.. aku pegi scan 3-4 kali, tapi si kecik ni tak nak tunjuk `anu' nye. nak buat surprise kat mama ngan papanya kot... hmmmm... bulan ke 7 barulah terbongkar segala rahsia yang disorok si kenit ni... baby girl... ngeh ngeh ngeh... air mataku hampir2 terjun dari kedua mataku... aku tengok muka lakiku, sebak sungguh kulihat.. waduh...touching... Allah kabulkan impian kami. Doaku semoga baby ni selamat & sihat dilahirkan kelak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan